پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
حضور پارک علم و فناوری در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

حضور پارک علم و فناوری در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

- 1403/02/11

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از 8 لغایت 12 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران از 8 لغایت 12 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری می باشد.

حامد شجاع گفت: در این نمایشگاه که با حضور بیش از 3000 فعال اقتصادی خارجی از 100 کشور برگزار می شود پارک علم و فناوری خراسان نیز به ارائه ظرفیت‌ها و رسالت‌های خود در حوزه توانمدسازی شرکت‌ها در حوزه‌ی صادرات پرداخت.

مسئول بخش بین‌الملل توسعه بازار و پروژه‌های پارک علم و فناوری خراسان افزود: در این نمایشگاه شرکت‌های متعدد ایرانی در حوزه‌های گوناگون نظیر صنعت، معدن، تجهیزات پزشکی، فولاد و غیره حضور داشته و به معرفی ظرفیت‌های صادراتی خود پرداختند.

حامد شجاع از جمله برنامه‌های منظم برگزار شده در این نمایشگاه را برگزاری همایش‌های B2B بین هیات‌های ایرانی و خارجی نام برد و افزود بیش از 13 هیات تجاری در این دوره با شرکت‌های ایرانی بصورت مستقیم دیدار و به تبادل اطلاعات پرداختند.

در این دوره هیات‌هایی از کشورهای سنگاپور، عمان، قزاقستان، ازبکستان، افغانستان، روسیه، عراق و صربستان حضور داشتند.

دانلود پیوست خبر حامد شجاع سنگچولی حامد شجاع سنگچولی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.